İzleyiciler

3 Ağustos 2022 Çarşamba

ALLAH SÜREKLİ VERİYOR:

 "- NAMAZI KILDIN MI?" diye sordum!

"- KIL KIL BİTMİYOR!" dedi.
Hafif tebessüm ettim biraz bekledim!
Sonra oldukça yumuşak bir ses tonuyla:
"- YE YE BİTMİYOR!.. ALLAH SÜREKLİ VERİYOR!.." dedim...
Başı biraz öne eğildi!
Biraz bekledim sonra:
"- İÇ İÇ BİTMİYOR!.. ALLAH SÜREKLİ VERİYOR!.." dedim.
Başı biraz daha eğildi!
Biraz bekledim sonra:
"- ESKİT ESKİT BİTMİYOR!.. ALLAH YENİLERİNİ VERİYOR!.." dedim. Baş biraz daha eğildi..
Sonra birden başını kaldırdı..
Gözü biraz sulu halde!
Çok kısık bir sesle:
"- MÜSADE EDERSEN, NAMAZI GECİKTİRMEYİM!.." dedi.
Tebessüm ettim!
ÖLÜ DEĞİLSEN...
DELİ DEĞİLSEN...
KAFİR DEĞİLSEN...
ÇOCUK DEĞİLSEN...
KOMADA DEĞİLSEN...
NAMAZI KILMAKTAN BAŞKA ÇAREN YOKTUR dostum!.....
YÂ RABBÎ!
Bizlere ve evlatlarımıza NAMAZI SEVDİR! Helal rızık nasib ederek ÖLÜM GELİNCEYE KADAR namazları huşû içinde kılabilmeyi ihsan eyle. Âmin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder